سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گدا فرستاده خداست ، کسى که او را محروم دارد خدا را محروم داشته ، و آن که بدو بخشد خدا را سپاس و حرمت گذاشته . [نهج البلاغه]
نوای دلنشین
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» طراحی اسکیت بردبال توسط استاد بسیجی

بعد از چند شماره مصاحبه با نام آوران بسیج دانش آموزی و دانشجویی به سراغ نخبگان بسیج اساتید رفته ایم، تا فعالیت ها و توانمندیهای این قشر که به حق الگویی موثر و مهم برای نخبگان دانشجو می باشند را منعکس نماییم.
«رضا توکلی»، با 36 سال سن دارای کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه امام صادق (ع) می باشد.از سال 1362 عضو بسیج شد و امروز نیز یکی از فعالان بسیج پاکدشت است.
توکلی از سردفترداران اسناد رسمی در شهریار و یکی از اساتید برجسته رشته حقوق در دانشگاه آزاد می باشد.اما آنچه که بهانه اصلی ما برای مصاحبه شد، اختراعات این نخبه بسیجی است.
رضا توکلی درخصوص ویژگی اولین طرح خود می گوید:« طرح پژوهشی- ورزشی «اسکیت بردبال» را به کمک مهندس شورآبی ارائه نمودم که بازیکن با پوشیدن اسکیت در ورزشهایی همچون فوتبال، هندبال، والیبال و ... می تواند در افزایش مهار توپ و هیجان بازی موثر باشد.
وی ادامه می دهد: این طرح نمونه خارجی ندارد و برای اولین بار درسطح جهان طراحی شده است. «اسکیت بردبال» در فدراسیون بین المللی مخترعین ( موسسه نوآوران ایران)، موسسه BAS جهانی نیز ثبت گردیده است.همچنین مدال برنز مسابقات مخترعان جهان در اوایل آبان 1386 را که در کشور انگلیس برگزار شد کسب کردم.
رضا توکلی در ادامه به نکته جالبی از مسابقات انگلیس اشاره می کند و می گوید:« یکی از مخترعان ایرانی، دستگاهی را طراحی کرده بود که با جاسازی در موبایل از ضرر امواج آن جلوگیری می کرد. این افتخارآفرین کشورمان توانست با این طرح مدال طلای جهانی را از آن خود کند. در ادامه از وی درخصوص نقش بسیج اساتید در مهندسی فرهنگی کشور سوال کردیم. وی در پاسخ می گوید: بسیج اساتید مملو از افرادی است که مزین به ویژگیهایی همچون ایمان قوی و علم فراوان هستند. آنها برای تحقق امر مقام معظم رهبری مبنی بر جنبش نرم افزاری اعتقاد راسخ دارند.
توکلی در ادامه توضیح می دهد: البته پیش روی این بزرگواران موانعی وجود دارد که شاید مهمترین مشکل، عدم وجود یک طرح جامع و برنامه ریزی کلی باشد.عزیزان بسیج اساتید ودیگر دانشجویان باید مسائل علمی و فرهنگی را ضمیمه هم کنند تا بتوانند در راه تحقیق جنبش نرم افزاری موثر باشند.
وی در پایان به طرحی در زمینه کوهنوردی در یخ بندان و کولاک اشاره می کند و می گوید: این طرح 2 وظیفه مهم دارد؛ یکی با خبر کردن دیگران از آسیب دیدن کوهنورد ودیگری باز نمودن راه تنفس حادثه دیده است. این طرح در مرحله اجرا می باشد و قصد دارم در مسابقات سوئیس شرکت کنم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نوای دلنشین ( چهارشنبه 86/9/28 :: ساعت 12:0 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شهید آشنایی که نمی‏شناسیمش/کوچکترین ژنرال مین روب دنیا
قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران
توسعه کیفی بسیج
سر مقاومت
نقش مرجعیت در بسیج مردمی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 23
>> مجموع بازدیدها: 156094
» درباره من

نوای دلنشین
نوای دلنشین
بسم الله الرحمن الرحیم هر آنچه به بسیج و بسیجی مربوط می‏شود را در این وبلاگ خواهیم آورد. شما هم ما را یاری کنید.

» فهرست موضوعی یادداشت ها
مصاحبه[20] . خطه خورشید[13] . یادداشت[12] . گزارش[11] . نمونه‏ها[9] . خبر[7] . سخن بسیجی[7] . مقاله .
» آرشیو مطالب
خطه خورشید
نمونه‌ها
یادداشت
مصاحبه
خبر
گزارش

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
اسناد افتخار

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




» طراح قالب