سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که از خیر [رساندن] باز ایستد و تو را نیز با خود، باز دارد . [امام علی علیه السلام]
نوای دلنشین
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بسیجی، تبلور ما می توانیم

بسیجی در هر جبهه ای که حضور داشته باشد، پیروز و سربلند است. زمانی در جبهه رزم و وقتی دیگر در جبهه علم ونوآوری.
«ساجده جعفری صدر» از بسیجیانی است که باهمت و تلاش خود توانسته در طریق علم و معرفت ، تندیس شجاعت را در هشتم آبان امسال از رئیس جمهور دریافت نماید.
وی حائز رتبه برتر جشنواره خوارزمی سال 1386 می باشد. اهل تهران، متولد 1366 و دانشجوی فقه و حقوق دانشگاه امام صادق (ع) است.
جعفری صدر در گفت وگویی با صبح صادق می گوید:« با توکل به خدا، توانسته ام در حوزه های مختلف قرآنی ورزشی و هنری به مقام های برتر نائل شوم. در بخش مسابقات حفظ قرآن کریم از سال 80 تا 1386 رتبه آوردم. کسب رتبه چهارم مسابقات نیروی مقاومت بسیج در سال 1383، رتبه سوم مسابقات بسیج دانش آموزی سال 1384 و رتبه دوم مرحله استانی تهران در سال 1385 از جمله افتخاراتم می باشد.
وی ادامه می دهد: از سال 79 تا 80 نیز در حوزه ورزش، بالاخص رشته آمادگی جسمانی در مسابقات مدارس کشور حائز رتبه های اول تا سوم شده ام.
این خواهر بسیجی، علاوه بر فعالیت های ذکر شده، دستی هم برقلم دارد. در این رابطه، اظهار می دارد: کتاب «سوختن ، رسم پروانگی است» حاوی مقالات اقتصادی و سیاسی درخصوص بسیج به قلم این حقیر است. که موفق شدم بااین کتاب در جشنواره خوارزمی سال 1386 مقام اول را کسب کنم.
وی درخصوص حمایت مسئولان اذعان می دارد: تا به حال حمایت قابل توجهی از سوی آنها مشاهده نشده است ومتاسفانه نخبگان بسیجی مظلوم واقع شده اند و باید تنها در راه افتخارآفرینی گام بردارند.
در ادامه، ایشان به آخرین و بهترین موفقیت خود اشاره می کند و بیان می دارد: چندی پیش در سالگرد شهادت حسین فهمیده ، به عنوان دانش آموز نخبه بسیجی در حوزه شعر ونویسنده، حفظ کل قرآن کریم و ممتاز تحصیلی شناخته شدم و رئیس جمهور محترم ، تندیس شجاعت را به من اهدا نمود. وی در پایان گفت وگو خطاب به جوانان بسیجی می گوید: بسیجی باید روحیه ایثار و شجاعت را در خودتقویت نماید و با درخشش در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، ورزشی شعار «بسیجی تبلور ما می توانیم» را بیش از پیش به نسل جوان امروز معرفی نماید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نوای دلنشین ( یکشنبه 86/10/23 :: ساعت 12:0 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شهید آشنایی که نمی‏شناسیمش/کوچکترین ژنرال مین روب دنیا
قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران
توسعه کیفی بسیج
سر مقاومت
نقش مرجعیت در بسیج مردمی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 41
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 156047
» درباره من

نوای دلنشین
نوای دلنشین
بسم الله الرحمن الرحیم هر آنچه به بسیج و بسیجی مربوط می‏شود را در این وبلاگ خواهیم آورد. شما هم ما را یاری کنید.

» فهرست موضوعی یادداشت ها
مصاحبه[20] . خطه خورشید[13] . یادداشت[12] . گزارش[11] . نمونه‏ها[9] . خبر[7] . سخن بسیجی[7] . مقاله .
» آرشیو مطالب
خطه خورشید
نمونه‌ها
یادداشت
مصاحبه
خبر
گزارش

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
اسناد افتخار

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




» طراح قالب