سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت (از سپاهیان خرد است) و هوس ضد آن . [امام صادق علیه السلام ـ در بیان سپاهیان خرد و نابخردی ـ]
نوای دلنشین
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» نخبگان بسیجی را دریابید

جهانگیر گوانجی، دانش آموز نخبه بسیجی اهل اصفهان و دارای دیپلم نقشه کشی و معماری می باشد.گوانجی در گفت وگو با خبرنگار صبح صادق می گوید: تاکنون اختراعات متعددی را به ثبت رسانده ام. در ورود به این عرصه، الگوی من برادرم بود که او نیز اختراعات زیادی در کارنامه موفقیتش ثبت نموده است.
وی درخصوص اختراعاتش اظهار می دارد:« آفت کش های بی ارگانت باخواص درمانی برای بدن انسان یکی از مهمترین اختراعاتم می باشد. این طرح ، آفت های بسیاری را از بین می برد و برای بدن نیز خواص درمانی زیادی دارد و به صورت قرص قابل مصرف می باشد. یکی از خواص درمانی بسیار خوب آن این است که میکروب های بدن انسان را دفع می کند. دانش آموز نخبه بسیجی ادامه می دهد:« در جشنواره ها و مسابقات زیادی شرکت کرده ام و کسب مدال طلای آمریکا در سال 2006، کسب مدال طلا از کویت سال 2005 ، مدال نقره جهانی آلمان سال 2006، دریافت مدال درجه 3 دانش از معاون رئیس جمهور محترم در سال 1386 از جمله مقامهایی که بدست آورده ام. امسال نیز در هشتم آبان سالگرد شهید حسین فهمیده از دست رئیس جمهوری لوح و تندیس دریافت نمودم و به عنوان دانش آموز نخبه بسیجی شناخته شدم.»
وی درخصوص حمایت دولت از نخبگان می گوید: متاسفانه مسئولان هیچگونه حمایتی از نخبگان نمی کنند. به من قول داده بودند که به جهت کسب افتخارات بسیار، بدون کنکور وارد دانشگاه شوم. ولی مسئولان به قول خود توجه نکرده اند. در خواست می کنم که مسئله ورود نخبگان بدون کنکور به دانشگاه مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد و حمایت خود را اینچنین به ما نشان دهند.»وی در ادامه سوخت های گیاهی، کرم استتارکننده چریکی، دودزای جذب کننده حشرات و گچ ضد رطوبت را از دیگر اختراعات خود نام می برد. جهانگیر گوانجی در پایان، در توصیه به جوانان بسیجی می گوید: بسیجی باید در شجاعت و علم از همگان برتر باشد. جوانان بسیجی باید تلاش کنند تا قله های معنویت و دانش را فتح کنند و سرباز برتری برای رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نوای دلنشین ( دوشنبه 86/9/5 :: ساعت 12:0 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شهید آشنایی که نمی‏شناسیمش/کوچکترین ژنرال مین روب دنیا
قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران
توسعه کیفی بسیج
سر مقاومت
نقش مرجعیت در بسیج مردمی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 155932
» درباره من

نوای دلنشین
نوای دلنشین
بسم الله الرحمن الرحیم هر آنچه به بسیج و بسیجی مربوط می‏شود را در این وبلاگ خواهیم آورد. شما هم ما را یاری کنید.

» فهرست موضوعی یادداشت ها
مصاحبه[20] . خطه خورشید[13] . یادداشت[12] . گزارش[11] . نمونه‏ها[9] . خبر[7] . سخن بسیجی[7] . مقاله .
» آرشیو مطالب
خطه خورشید
نمونه‌ها
یادداشت
مصاحبه
خبر
گزارش

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
اسناد افتخار

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




» طراح قالب